sobota, 31 marca 2012

tylko nie krzyczcie. sprawdzam czy tu zagladacie.

no wiec zdziwilo mnie ze tak duzo osob sie buntuje z zawieszeniem bloga , niestety ja nie zmieniam zdania. juz nie dlugo moze tak za miesiac gora dwa wrzuce tutaj link do do nowego bloga ! tak wlasnie nowy blog , nowe pomysly i lepsza stylistyka opowiadania :) mam nadziee ze to was ucieszy i kto jest chetny do czytania mojego nastepnego bloga prosze o komentarze jesli. bedzie ich okolo 10 zakladam bloga jesli nie to musze sie zastanowic.tak wiem szantazuje was ale to z.milosci !

13 komentarzy:

  1. Szybciej dodaj nowy blog bo ja czekam :P


    van-ill-op.blogspot.com / zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TEEEŻ CZEKAM! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie masz za co przepraszac ! kocham wszystkie blogi , i twojego z checia przeczytam !

    OdpowiedzUsuń
  4. zakładaj , zakładaj ;) nie moge sie doczekać

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chce już tego nowego bloga! :( <3
    K.

    OdpowiedzUsuń
  6. a właśnie to jak z tym nowym blogiem? ;d
    Ja bym czytała z chęcią! :D
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszzzz...!!! O tak nowy blog. !! Będę czytała napewno. ; *** Czekam. ; p

    Zapraszam do mnie (nowe odcinki. ; *)
    http://zycie-z-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. no wiec tak ciesze sie bardzo ze nazbieralyscie te 10 komentarzy no jestescie boskie. co do nowego bloga to zalozony bedzie na 100% bo napisalam juz 2 pierwsze rozdzialy. link wrzuce wam tutaj , ale musicie jeszcze triche poczekac bo aktualnie mam szlaban na kompa, a z telefonu nie za bardzo lubie pisac. mam nadzieje ze nowy blog pojawi sie jeszcze w tym miesiacu. gdyby cos sie zmienilo oczywiscie bede was informowac.

    aha no i sprawilyscie ze przez te 10 komentarzy skacze jak opetana. kocham was wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  9. pisz nowy, a nie tu notki wstawiasz mi, czy ktos czyta :D
    zapraszam do siebie: http://lovesuucks.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. http://dance-with-me-tonight.blogspot.com/ Nowy u mnie ; )

    OdpowiedzUsuń