piątek, 23 marca 2012

Hejoo !

Zacznę trochę tak od dupy strony ale cóż... Natomiast na jakiś czas zawieszam one love.PRZEPRASZAM zawiodłam was wiem , ale to już nie ma sensu.Nie oszukujmy się nie potrafię dobrze pisać , i prosze żebyście mi nic nie wmawiały bo jest masa blogów które są o wiele bardziej interesujące niż mój.Powodem zawieszenia bloga jest też brak pomysłów na ciąg dalszy opowiadania , totalna pustka ogarnęłam moją mózgownice no i brak czasu.Chce wam tylko powiedzieć że to nie koniec z blogerem , obiecuje że gdy tylko uporządkuje swoje sprawy to do was wrócę.Wróce z lepszym opowiadaniem oczywiście Harry w roli głównej.Dajcie mi trochę czasu na przemyślenia bo to wszystko , cały ten blog był zbyt pochopną decyzją i takie są jego skutki.Śledźcie bloga dalej , co jakiś czas będę wrzucała tu jakiegoś imagina , który napisze podczas nudów.Przepraszam jeszcze raz że tak wyszło , ale stwierzdiłam że to najlepsze rozwiązanie tego problemu. Kocham was wszystkich ! Do zobaczenia w następnym opowiadaniu ! kaśku xoxo

7 komentarzy:

  1. TY JESTEŚ JAKAŚ POJEBANA!
    POCZEKAJ AŻ MNIE SPOTKASZ. ZRESZTA. JESLI TEGO NIE ZMIENISZ MOZESZ SIĘ DO MNIE NIE PRZYZNAWAĆ!!!!!!!!!
    I KURWA WBIJ DO SWOJEJ ZAJEBISTEJ GŁÓWKI, ZE UMIESZ PISAĆ I ROBISZ TO DOBRZE!!!!
    MAM NADZIEJE ŻE TO ŻART.
    POGADAMY NA FB!
    BEZ [PZDROWIEŃ.
    caroots.

    OdpowiedzUsuń
  2. PISZ NO PROOOOSZĘĘ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ci wjebie mała ! umiesz pisać i to jak .a z problemami jakoś się uporamy ;) eliza

    OdpowiedzUsuń
  4. Ey , Dziewczyno . ! Ty mówisz , że nie umiesz pisać . ?!
    Kobieto .. Ja płakałam podczas czytania , bo to było takie piękne . !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kaaaśkuu , kochaaniee.!
    Piszesz zajebiste opowiadania i będę Ci to powtarzać bo taka jest prawda.. każdy ma inne pomysły i nie mów , że inne są lepsze ... każdy jest wyjątkowy bo jest pisany przez inną osobę z innymi pomysłami. ! ; * <3
    Alee jeżeli uważasz , że musisz zawiesić blogaa to okeej jakoś wytrzymam a raczej wytrzymamy .. ! (;

    Olaaa. ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Żal i głupota.

    OdpowiedzUsuń